Cita a cegues amb un llibre

L’alumnat de l’IES Jorge Juan rep un llibre com a regal

Dimecres passat 14 de febrer es va organitzar des del grup de treball de la Biblioteca una activitat durant l’esbarjo de 10.45 a 11.05 que consistia a tindre una “cita a cegues” amb un llibre, basant-se en la premissa que “mai cal jutjar un llibre per la seua portada”. L’alumnat podia triar entre més de 25 llibres embolicats l’única informació dels quals era una breu ressenya, posteriorment, havia d’emportar-se eixe llibre i obrir-lo. En tot just 10 minuts es van esgotar els exemplars, donant lloc a una nova activitat per als menors de 14 anys el divendres 23 de febrer en l’esbarjo d’11.40 a 12.00 amb 40 llibres més. Va ser tot un èxit!

Amb esta xicoteta activitat es pretén impulsar la recentment estrenada Biblioteca, fomentar l’hàbit lector i acostar al nostre alumnat a noves experiències en l’àmbit de la lectura.

Gràcies per la vostra il·lusió i ganes.