Difusió de projectes

PROJECTE RAPSODES

L'alumnat de 3rESO de l'IES L'Estació d'Ontinyent ha participat en el PROJECTE RAPSODES 2022, organitzat per la Conselleria d'Educació de la mà del Servei d'Educació Plurilingüe i coordinat des del centre pels departaments de valencià i música.
El resultat han estat DOS VIDEOCLIPS, dels quals l'alumnat ha creat la lletra, ha fet el guió i les gravacions del videoclip així com l'edició d'àudio i vídeo.
En aquestos, l'alumnat va decidir dir prou a la pressió social que imposa un únic cànon de bellesa i ha volgut potenciar l'autoacceptació per millorar l'autostima i la salut emocional en una etapa, l'adolescència, tan complicada. També ha volgut fer palesa la necessitat que tenim de gaudir la vida, sobretot després d'haver viscut una llarga pandèmia que ens ha passat factura a totes i a tots. posant l'èmfasi en el benestar emocional de les i les adolescents.

PROJECTE COEDUCACENTRES

La conselleria d'Educació ha impulsat un projecte pilot en què hem col.laborat 70 centres de tot el País Valencià, aquesta inciativa ha contribuït a donar-nos eines teòriques i pràctiques per millorar la convivència en un projecte de centre on hem participat tota la comunitat educativa.
D’aquesta manera, volem contribuir a la igualtat efectiva de xiquetes i xiquets i a promoure una cultura de centre amb mirada coeducativa, basada en el diàleg i la pau. Hem elaborat el DAFO del nostre IES amb una mirada coeducativa, ens hem plantejat quines necessitats té l'IES l'Estació i hem proposat accions, reptes i inciatives per al proper curs 2022-2023.

COEDUQUEM #IESTACIÓ