Borsa de treball per a l’alumnat de 2n de CFGM i CFGS
Des del centre volem millorar la manera en què fem arribar a l’alumnat les diferents ofertes de treball que ens arriben (borsa de treball del centre, empreses col·laboradores o propostes puntuals). Per això, des de la Comissió d’Orientació s’ha posat en marxa un formulari d’inscripció per crear llistes de distribució per correu electrònic segons el cicle o perfil professional.
L’objectiu és poder enviar les ofertes directament a l’alumnat interessat, de manera més àgil i ordenada, quan aquestes estiguen relacionades amb els seus estudis.
Formulari d’inscripció
L’alumnat que vulga rebre aquestes comunicacions pot inscriure’s en el següent formulari:
BORSA DE TREBALL – IES IESTACIÓ

Informació important
- L’emplenament del formulari és voluntari, però recomanable per a estar al dia de les ofertes de treball.
- És important indicar una adreça de correu electrònic que es consulte habitualment, ja que les comunicacions s’enviaran a través d’aquestes llistes.
- Les dades recollides s’utilitzaran exclusivament per a l’enviament d’ofertes de treball i comunicacions relacionades amb la inserció laboral.
- L’alumnat podrà sol·licitar donar-se de baixa de la llista en qualsevol moment.
Animem especialment l’alumnat de 2n de CFGM i CFGS a inscriure’s, ja que és en aquesta etapa final dels estudis quan solen aparéixer més oportunitats professionals.
