SEGONA EDICIÓ DEL FESTIVAL DE ROCK ESCOLAR

Aquest dimecres 17 d’abril, alumnat i professorat de l’Escola de Rock del Salvador Gadea han participat en la segona edició Festival de Rock Escolar celebrat a l’IES Clara Campoamor d’Alaquàs. Aquest esdeveniment, del que el nostre institut es promotor i coorganitzador, i que compta amb la col·laboració dels Ajuntaments d’Aldaia i Alaquàs, ha reunit a 7 grups dels centres Carles Salvador, Beatriu Civera, Clara Campoamor i Salvador Gadea. No podem oblidar la inestimable ajuda d’una representació d’alumnes i professores de la família d’Imatge personal del nostre centre. Una vesprada de convivència i rock, que ha sigut un èxit de «públic i crítica» i que tindrà la seua continuïtat l’any vinent en una tercera edició a Aldaia en la que us esperem a tots.