Jornades d’Emprenedoria

Descobreix el camí cap al teu futur emprenedor!

Ens fa molta il·lusió convidar-te a les Jornades d’Emprenedoria a l’IES Salvador Gadea, on la inspiració es troba amb l’acció. Et preguntes com convertir les teues idees en projectes reals? Vols explorar l’emocionant món de l’emprenedoria?

Uneix-te a nosaltres del 18 al 20 de desembre de 2023. Durant aquests dies, tindràs l’oportunitat de:

• Escoltar emprenedors d’èxit compartir les seues experiències i secrets.
  • Connectar amb mentors i professionals del sector que t’orientaran en el teu viatge emprenedor.
  • Explorar casos d’estudi inspiradors que demostren que l’edatno és un límit per a l’èxit.

No et perdes aquesta oportunitat única de descobrir el teu potencial emprenedor i adquirir habilitats que et seran útils en el teu futur.

T’esperem amb molta il·lusió a les Jornades d’Emprenedoria!

Totes les ponències són a l’aula ATECA i Emprén.

Dilluns, 18 de desembre

• 16:55 – 17:50 : Emilio Veintimilla Lillo de “Veintimilla, S.L.” – “De pequeño a grande”.

Dimarts, 19 de desembre

• 13:10 – 14:05 : Javier Jesús Monrabal Aguirre de SECOT – “Plan de negocio”.
  • 16:00 – 17:00 : Javier Jesús Monrabal Aguirre de SECOT – “Plan de negocio”.
  • 16:55 – 17:50 : Olga Fau Baixauli, ex alumna – “El módulo proyecto”.

Dimecres, 20 de desembre

• 11:10 – 12:05 : Mª Carmen Muñoz, ex alumna – “El módulo proyecto”.
  • 16:00 – 17:00 : Ana Bilbao Cercos de “Nuttralia” – “Testimonio de una emprendedora”.
  • 16:55 – 17:50 : Borja Breso, ex alumno – “El módulo proyecto”.
  • 18:15 – 19:05 : Ángel Lozano de “INGALV Proyectos, S.L.” – “De pequeño a grande”.