VII FESTIVAL ESCOLAR DE JAZZ “UN FESTIVAL PER LA PAU” – Primer concert

El VII Festival Escolar de Jazz IES Salvador Gadea va començar dimecres 29 de març de 2023 en el teatre del Mercat d’Aldaia.Alumnat de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat, dirigits i preparats per la professora Cecília Ferrandis i acompanyats pel Santi Peláez trio van oferir un concert per la pau.

Gràcies a la col·laboració amb Pilar Sánchez, directora de la biblioteca d’Aldaia, i a l’Ajuntament, el Festival s’obri a tot el poble.En el públic, gent gran de les residències d’Aldaia i membres de l’associació Albero, així com familiars de l’alumnat i altres persones del poble. També van assistir: Guillermo Luján, l’alcalde d’Aldaia; Encarna Comes, regidora d’igualtat i biblioteques; Reme Barona, directora de l’IES Salvador Gadea.

Un concert entranyable i inoblidable que es repetirà a l’IES Salvador Gadea dimecres 5 d’abril a les 9:30 en la nova sala d’usos múltiples.