Les nostres alumnes ja viuen la seua aventura Erasmus a Irlanda

Les alumnes Emma, Noa i Paula, de 4t d’ESO, van iniciar el passat 26 de febrer la seua mobilitat Erasmus+ de llarga durada a Limerick (Irlanda).

Durant un mes, formaran part del dia a dia d’un institut irlandés i conviuran amb famílies d’acollida, una experiència que els permetrà descobrir de primera mà les costums, la cultura i la manera de viure del país.

Aquesta estada representa una immersió lingüística i cultural completa, que afavorirà el desenvolupament de l’anglés, així com el creixement personal, l’autonomia i una mirada més oberta cap a Europa.

Sens dubte, una experiència Erasmus+ que recordaran tota la vida i que contribueix a reforçar l’esperit europeu entre el nostre alumnat.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies