Les alumnes Emma, Noa i Paula, de 4t d’ESO, van iniciar el passat 26 de febrer la seua mobilitat Erasmus+ de llarga durada a Limerick (Irlanda).
Durant un mes, formaran part del dia a dia d’un institut irlandés i conviuran amb famílies d’acollida, una experiència que els permetrà descobrir de primera mà les costums, la cultura i la manera de viure del país.
Aquesta estada representa una immersió lingüística i cultural completa, que afavorirà el desenvolupament de l’anglés, així com el creixement personal, l’autonomia i una mirada més oberta cap a Europa.
Sens dubte, una experiència Erasmus+ que recordaran tota la vida i que contribueix a reforçar l’esperit europeu entre el nostre alumnat.
