Visites Biblioteca Municipal de Puçol (2021-22)

Al llarg del mes d'octubre, l'alumnat de 1r d'ESO de l'àmbit social i lingüístic ha visitat la Biblioteca Municipal de Puçol. El bibliotecari els va explicar el funcionament de la biblioteca, els serveis que s'ofereixen i com obtindre el carnet. Finalment, l'alumnat va poder satisfer la seua curiositat lectora mirant per les prestatgeries de la biblioteca.

Biblioteca Puçol 1 (21-22)
Biblioteca Puçol 2 (21-22)
Biblioteca Puçol 3 (21-22)
Biblioteca Puçol 4 (21-22)