Sessions de Ciberseguretat

El dia 10 de novembre, a les 17:30 tindrà lloc al salò d’actes de l’IES LA PATACONA una activitat de conscienciació i formació en ciberseguretat molt interessant, dirigida a les famílies, organitzada pel Centre de Seguretat TIC de la Comunitat Valenciana (CSIRT-CV). En el següent document teniu la informació completa en … Llegir més

ESCOLA DE PARES A L’IES LA PATACONA: Us responsable de les tecnogies.

La Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes de l’Ajuntament d’Alboraia amb la col·laboració de l’IES LA PATACONA ha programat a una xarrada destinada a pares i mares amb el titol “Com fer que els nostres fills facen ús resposable de les tecnologies”. La xarrada tindrà lloc a l’IES LA PATACONA el dia 7 d’abril de 2022 a partir de les 17:30 al saló d’actes de l’institut. Esperem la vostra assistència.

7-ABRIL-GESTIO-PANTALLES

ESCOLA DE PARES A L’IES LA PATACONA: DISCIPLINA POSITIVA

La Associació de Mares i Pares de l’IES LA PATACONA junt al mateix IES ha programat a una xarrada destinada als pares i mares amb el titol “Disciplina Positiva”. La xarrada tindrà lloc a l’IES LA PATACONA el dia 31 d’març de 2022 a partir de les 17:30 al saló d’actes de l’institut. Esperem la vostra assistència.

folleto_xarrades_1