Cerimònia de lliurament d’orles de 2n de BAT i del Cicle Formatiu de Grau Superior de Mecatrònica industrial

El divendres 9 de juny vam dur a terme l’acte de lliurament d’Orles. Una cerimònia molt emotiva, ja que marca el final d’una etapa important en la vida del nostre alumnat i l’inici d’una nova, amb nous reptes i oportunitats per continuar avançant. Enguany, per primera vegada, han participat els alumnes del Grau Superior, que també han celebrat en aquest acte el final dels seus estudis.

L’alumnat va estar acompanyat per les seues famílies i per gran part del professorat del centre. Cal destacar els discursos, tant de professorat, com alumnat, el lliurament de matrícules d’honor i de premis a l’alumnat de 2n de batxillerat, i de regals al tutor i a la tutora, que els han acompanyat en aquest curs.

Per últim, volem desitjar-vos molta sort en tot allò que decidiu fer a partir d’ara.