PROJECTE GUARDABOSC

Professorat de l’IES Pare Arques participant al Projecte Guardabosc.

L’IES Pare Arques ha estat seleccionat per participar en el Projecte Guardabosc de la Conselleria d’Educació: una iniciativa d’educació ambiental dissenyada per a sensibilitzar als estudiants sobre el medi ambient, i per ajudar a previndre els incendis forestals. Està organitzat per la direcció general d’Innovació Educativa i Ordenació i s’implementarà com a projecte pilot en 40 escoles i instituts durant el curs actual. L’objectiu és impulsar aquest tipus d’educació ambiental en els centres educatius. Per a aconseguir això, es durà a terme una formació per als 191 docents participants del projecte, així com una serie d’activitats per a l’alumnat, tant a les nostres aules, com l’entorn natural més proper. Des del nostre centre estem molt il·lusionats en participar en aquesta iniciativa.

.