3r D’ESO ASSISTEIX A LA REPRESENTACIÓ TEATRAL DEL QUIXOT DE LA MANXA

El passat 16 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO va acudir fins a Alacant per a gaudir de la representació teatral del Quixot de la Manxa. L’escenificació va tenir lloc en el Teatre Aula del Mediterrani i va ser a càrrec de la companyia Micomicona
En total, cinquanta alumnes de l’IES Pare Arques van conèixer de primera mà la història d’Alonso Quijano, un gentilhome pobre que de tant llegir novel·les de cavalleria acabaria embogint i creient ser un cavaller errant.
A més de presenciar la teatralització de la famosa novel·la de Miguel de Cervantes, la jornada va servir com a dia de convivència per a l’alumnat assistent. Aquesta iniciativa va ser posada en marxa pel Departament de Castellà i va comptar amb l’acompanyament de les professores Rosa Ana Castelló, Gema Perea i Raquel García.

Departament de Castellà
IES Pari Arques