Títols – Duplicats – Certificats

IMPORTANT:

  • La sol·licitud de títols, duplicats i certificats ha de realitzar-se amb la suficient previsió i antelació, tenint en compte que, en alguns casos, implica el pagament d’una taxa per part de l’interessat/a, o han de ser expedits i signats per la direcció i la secretaria del centre. Així doncs, sempre recomanem realitzar la sol·licitud dels mateixos amb un dia d’antelació a la seua recollida (com a mínim). No obstant això, des de secretaria sempre s’indicarà a l’interessat o interessada quan pot recollir la documentació sol·licitada (o la còpia corresponent).
  • Per a recollir un títol és imprescindible presentar el DNI, o document equivalent, que acredite la identitat de l’interessat/ada. Si el propietari o propietària del títol a recollir no poguera personar-se en el centre, haurà d’autoritzar a qui considere, i la persona autoritzada haurà de presentar-se en el centre amb l’autorització signada, una fotocòpia del DNI de l’interessat/ada i el seu propi DNI, que acredite la identitat com autoritzat/a. Es deu utilitzar el model d’autorització que es pot descarregar fent click ací.
  • Els títols solen estar disponibles en el centre per a la seua recollida a l’any i mig de la seua sol·licitud.

SOL·LICITUD DE TÍTOLS

BATXILLERAT
ℹ️ Instruccions per a la sol·licitud del títol de Batxillerat
CICLE FORMATIU MITJÀ I SUPERIOR
ℹ️ Instruccions per a la sol·licitud del títol de Cicle Formatiu Mitjà o Superior

SOL·LICITUD DE DUPLICATS DE TÍTOLS

ℹ️ A continuació es descriu el procediment per a la sol·licitud de duplicats de títols de les diferents etapes educatives. Aquest procediment és diferent si el títol del qual volem demanar un duplicat pertany a un plà d’estudis anterior a la LOGSE. Per a formalitzar la sol·licitud de duplicats s’han de seguir les següents instruccions i presentar la documentació en secretaria. Pot presentar-se en persona o a través del correu electrònic 12005601.secretaria@edu.gva.es (seguint les instruccions d’enviament que es poden consultar fent click ací).
ESO
– Complimentar la sol·licitud de títol. Click ací.
– Fer el pagament de les taxes a través del Model 046 (consulta el procediment en les instrucciones per a la sol·licitud de títol, fent click ací).
– Adjuntar fotocòpia del DNI.
BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS
– Complimentar la sol·licitud de títol. Click ací.
– Fer el pagament de les taxes a través del Model 046 seleccionant la opció corresponent (consulta el procediment en les instrucciones per a la sol·licitud de títol en l’apartat anterior, per a Batxillerat o per a Cicles Formatius).
– Aportar fotocòpia del DNI.
TITULACIONS ANTERIORS A LA LOGSE (Llei Orgànica 1/1990)
Accedir a la Taxa 059 per a la expedició de títols i diplomes acadèmics, docents i professionals; seguir les instruccions i complimentar el model 079, que icorpora sol·licitud i taxa en el mateix imprés. Es pot fer pagament telemàtic o generar els impresos per a pagar a través de finestra al banc o a través de caixer automàtic.

SOL·LICITUD DE CERTIFICATS I PAGAMENT DE TAXES PER A LA SEUA EXPEDICIÓ

INFORMACIÓ GENERAL:
– No s’expediràn certificacions el mateix día que es sol·liciten.
– No s’enviaràn certificats escanejats per correu electrònic. L’interessat o interessada (o la persona que autoritze) ha de recollir el seu certificat en paper en la secretaria del centre.

Existeixen diversos tipus de certificats que poden sol·licitar-se. Els més comuns són:

– De matrícula. Gratuït en tots els casos.
– Acadèmic. Gratuït en l’ESO. Comporta el pagament d’una taxa en Batxillerat, Cicles Formatius, BUP, COU, FP1 i FP2.
PROCEDIMENT PER A LA SOL·LICITUD DE CERTIFICATS:
ℹ️ La sol·licitud de certificats pot fer-se a través del correu electrònic de secretaria: 12005601.secretaria@edu.gva.es i SEMPRE amb antelació.

Per a fer efectiu l’abonament de la taxa per a l’expedició de certificats acadèmics en els casos en els quals sí que cal abonar-la, s’han de seguir les següents instruccions:

1.- Accedir al Model 046 de la Generalitat Valenciana: https://ceice.gva.es/doc046/gen/es/
2.- Seleccionar “Taxes per serveis administratius (Instituts)”.
3.- Seleccionar Castelló en el desplegable “Òrgan Gestor” i “Certificacions acadèmiques i certificats a efecte de trasllats”. Clic a “Continuar”.
4.- Seleccionar el tipus de taxa. Si es marca l’opció de família nombrosa i/o bonificació per discapacitat, s’ha d’acreditar aportant còpia de la documentació corresponent (carnet de família nombrosa i/o documentació acreditativa de la discapacitat). Clic a “Continuar”.
5.- Emplenar el formulari amb les seues dades personals i fer clic a “Acceptar” (botó situat en la part superior esquerra del formulari).
6.- En la pestanya que s’obri, cal fer clic en el botó “Imprimir”. Es generarà la taxa en PDF. Descarregar-la i tornar a la pestanya anterior.
7.- Fer clic en el botó “Pagar”. En la pestanya que se’ns obri ara, revisar les dades que apareixen. A continuació s’ha de marcar l’opció “Pagar amb targeta”, marcar el check “Accepte conéixer el contingut […]” i, finalment, fer clic a “Pagar”.
8.- A continuació, seguir les instruccions i, en finalitzar el procés, fer clic en el botó “Mostrar justificant”. Se’ns obrirà un PDF que també hem de descarregar.

⚠️ IMPORTANT: al final del procés hem de tindre dos documents en PDF. El primer és la taxa pròpiament dita, i el segon és el justificant d’haver-la pagat. Tots dos han de fer-se arribar a secretaria per a l’expedició del certificat sol·licitat.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies