Acte de graduació de la Formació professional IES GC

El passat divendres 7 de juny es va celebrar l´Acte de graduació de la Formació professional del nostre centre.

La celebració va tindre lloc a Les Moreres, La Vall d´Uixó i allí es varen donar cita tots els grups dels diferents nivells d’FP, tant l´FP Bàsica, com els graus mitjans i els cicles superiors.

Aquest acte tant emotiu per a tot el nostre alumnat va ser conduït per la cap de departament d´FCT Alicia Sales i el company Paco Crispín, amenitzat per les paraules inicials de la Directora de l´IES Asunción Ventura, com per la coordinadora de cicles Mar Valls, aquesta en absència, per malaltia, de la Cap d´estudi Mª Jesús Expósito.

En aquest mateix acte la coordinadora del Programa Emprén, Maite Cabanell, va fer entrega dels primers Premis Emprén als millors projectes empresarials presentats per l´alumnat de 2n curs de GS. Els premiats, per ordre, van ser:

• Ciencia, Naturaleza y Territorio de Manel Aquilar.
  • Is Vitalidad Rural de Nuria Ramia y Sara Molinero
  • Endina Records de Navil

Finalment, la nostra directora també va tancar l´acte fent l´entrega dels Diplomes d´excel.lència de la Formació professional. Enhorabona a tots i totes!

Vos deixem en unes imatges d´aquest acte i moltes gràcies a tothom per haver-lo fet possible. Aprofitem per recordar també tots els nostres cicles:

• FPB: Administració, Agrojardineria i Electricitat
  • GM: Gestió administrativa, Producció agroecològica (semipresencial i presencial), Manteniment electromecànic, ATENDE
  • GS: Administració i finances, Educació i Control Ambiental, Gestió forestal, Mecatrònica, Educació infantil i Integració social