Èxit de la XXI Mostra Musical. Alumnat de 1r i Optativa de 2n de batxillerat s’uneixen en Pro de Mans Unides

La música i el ball té el poder d’unir cors i canviar vides, i això va quedar demostrat una vegada més en la recent XXI *Mostra Musical, on el talentós alumnat de 1r i l’optativa de 2n de batxillerat va enlluernar al públic amb els seus muntatges coreogràfics, al mateix temps que contribuïen a una noble causa.

L’esdeveniment, celebrat divendres passat 19 d’abril en el Saló Multifuncional de Nules, no sols va ser una exhibició de passos de ball, sinó també un acte de solidaritat en benefici de l’ONG Mans Unides. La recaptació generada durant l’esdeveniment, gràcies a la generositat dels assistents, estava destinada a donar suport als projectes de desenvolupament impulsats per Mans Unides. Aquesta organització, dedicada a combatre la pobresa i promoure la igualtat en comunitats desfavorides de tot el món, va rebre així un impuls inavaluable per a continuar amb la seva lloable labor.

Des del departament de *EF volem donar les gràcies, en primer lloc a tots els participants de la *Mostra per fer possible aquest espectacle on la dansa i la solidaritat són les principals protagonistes; a tot el professorat del centre que de manera directa o indirecta ens ha brindat el seu suport perquè aquest projecte pugui continuar realitzant-se; a les membres de l’AMPA que tots els anys col·laboren en la
venda d’entrades tant al matí com a la tarda; a l’ajuntament per cedir-nos el local municipal i per descomptat a tots els assistents, que gràcies a ells es va aconseguir una recaptació rècord.

Moltes gràcies.