Què és la Gastroaula - El Montse?

L'IES Montserrat Roig disposa de dos aules-taller: cuina i menjador restaurant, per a la realització de pràctiques formatives on l'alumnat en els diferents grups simula situacions habituals en establiments de restauració.

Amb esta metodologia acostem als nostres futurs professionals d'hostaleria a través de situacions i servicis reals el seu desenrotllament en destreses i habilitats en un entorn el més pròxim a la realitat laboral.

Gran part de les pràctiques diàries es realitzen obertes al públic oferint servicis de desdejunis, menjars i berenars amb una capacitat de fins a 35 comensals. També realitzem de manera interna menjars per a portar. Només per a professorat i alumnat del centre.

Vine i gaudix mentres ells aprenen.

AL·LERGÒGENS I ADAPTACIONS DE MENÚS

Sempre disposem d'una llista d'al·lergògens a la seua disposició per a la seua consulta. Si no la troba o ho identifica, pregunte i li facilitem la informació. No obstant això, tinga en compte que pot haver-hi contaminació creuada donada que ens trobem en un procés formatiu.

Totes les nostres pràctiques (desdejunis, berenar i menús) es basen en continguts programats i planificats, per la qual cosa resulta complex fer canvis en menús en cas s'opcions veganes, vegetarianes o altres que impliquen canvi important en la supressió d'ingredients en les receptes. Cada setmana es renoven quasi íntegrament les elaboracions, per la qual cosa només disposem dels ingredients que componen les receptes de cada setmana.

Et donem la benvinguda a la nostra web de reserves. Abans de res, recorda que som un centre formatiu d'FP i tenim limitat l'aforament i els dies de servici queden subjectes al calendari acadèmic i escolar.

Les reserves s'obrin amb dos setmanes d'antelació i es tanquen el dia d'abans del servici o quan està complet. Si està intentant reservar i no li dona opció de triar dia, és que estan completes les dates disponibles en els pròxims quinze dies.

La capacitat del nostre menjador és de 25 places que són les que s'oferixen a reserva cada setmana.

Whatsapp!

+ 34 672 92 53 32

Web reserves

Desdejuni - Brunch

Divendres de 10.00 a 13.00

Accés sense reserva

Des del 31 de setembre

Menjars

Dimarts i dijous
13.45 a 14.45

Imprescindible reservar. Pot fer-ho #ací.

Dimarts: des del 15/10
Dijous: des del 24/10

Berenars

Dimecres i dijous
17.30 a 19.00

Accés sense reserva

Dimecres: des del 02/10
Dijous: des del 16/10

Testimoni dels clients

Estaba todo exquisito, muy bien presentado y el servicio prefecto. Mis felicitaciones a todo el equipo.

Rosa Pastor

Hoy he vivido una experiencia gastronómica y culinaria sin precedente, un grupo de alumnos del IES Monserrat Roig con esfuerzo y tenacidad han logrado deleitarnos con una comida merecedora de los mejores restaurantes de la zona, ni que decir tiene que el servicio de mesa ha estado a la altura de un buen restaurante o salón de celebraciones. Os doy la enhorabuena por el trabajo realizado y compartidos con nosotros.

Luis Vicente Rizo Martinez

Ha sigut una experiència molt agradable. El alumnat ha estat molt atent i professional. La direcció per part de la professora de sala també ha sigut molt adequada, corregint i animant a l’alumnat en tot moment.
Els plats han estat molt bé presentats i amb molt de sabor, així que felicitacions també a la professora i a l’alumnat de la cuina.
Enhorabona.

José J Mira

Buena experiencia. Comida abundante, sabrosa y bien presentada. Trato excelente. Detalles cuidados y personal atento.Recomendable absolutamente.

Carlos Martinez García

La comida y trato fue excelente.

Emilio Ernica

Fotografies del menjar del dimarts 13 de desembre de 2022