Ensenyaments esportius de règim especial

Web oficial de la Conselleria d'Educació: ací.

Els ensenyaments esportius tenen com a finalitat preparar l'alumnat per a l'activitat professional en relació a una modalitat o especialitat esportiva, així com facilitar la seua adaptació a l'evolució del món laboral i esportiu i a la ciutadania activa des d'una formació integral i completa en cada disciplina esportiva.

Aquests ensenyaments s'estructuren en dos graus: mitjà i superior i estan regulats en la Comunitat Valenciana pel Decret 132/2012 de 31 d'agost.

Normativa d'admissió i matrícula

Calendari i el procediment d’admissió i matriculació de l’alumnat per a cursar els ensenyaments esportius de grau mitjà i superior de règim especial en els centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2024-2025.

RESOLUCIÓ de 13 de maig de 2024, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es determinen el calendari i el procediment d’admissió i matriculació de l’alumnat per a cursar els ensenyaments esportius de grau mitjà i superior de règim especial en els centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2024-2025.

MATRÍCULA ENSENYAMENTS ESPORTIUS DE MUNTANYA I ESCALADA

Calendari d’admissió i matriculació en els cicles de grau mitjà dels ensenyaments esportius de règim especial del curs 2024-2025

Fases del calendari ordinari

Cicle Final de Tècnic Esportiu sense requisit d’accés específic - Matrícula en el centre - De l’11 al 16 de juliol

Cicle de Tècnic Esportiu - Matrícula en el centre - Del 16 al 22 de juliol

INSTRUCCIONS PER A LA FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA CICLE INICIAL

DOCUMENTS QUE HA DE DESCARREGAR-SE, IMPRIMIR, EMPLENAR, SIGNAR I ENTREGAR EN SECRETARIA DEL CENTRE:

1.- FULLA DE MATRÍCULA - MD010220
2.- FULLA DE PAGAMENT SEGUR ESCOLAR - DC010206B
3.- DOCUMENT SOL·LICITUT DE CONVALIDACIÓ (SI ES VA A SOL·LICITAR) - ANNEX XXII
4.- Sol·licitut d'admisió - annex VII

INSTRUCCIONS PER A LA FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA CICLE FINAL

1.- FULLA DE MATRÍCULA - MD010220
2.- FULLA DE PAGAMENT SEGUR ESCOLAR - DC010206B
3.- DOCUMENT SOL·LICITUT DE CONVALIDACIÓ (SI ES VA A SOL·LICITAR) - ANNEX XXII
4.- Sol·licitut d'admisió - annex VIII

AJUDA PAGAMENT TAXES 046 - CICLE INICIAL I FINAL

__________________________________

Proves d’accés de caràcter específic per als ensenyaments esportius de muntanya i escalada (Cicle inicial i final del grau mitjà d'ensenyaments de règim especial) 2024-2025

Resultats d'avaluació de la prova

Instrucions proves específiques curs 2024-2025

Tota la documentació s'entregarà en el IES Montserrat Roig.

Taxes d' Ensenyaments Esportius (046)

Consulteu l' ENLLAÇ

Normativa de les proves específiques

RESOLUCIÓ de 24 d’abril de 2024, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es convoquen les proves d’accés de caràcter específic als cicles de grau mitjà i superior dels ensenyaments esportius de règim especial en els centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2024-2025.

CORRECCIÓ d’errades de la Resolució de 24 d’abril de 2024, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es convoquen les proves d’accés de caràcter específic als cicles de grau mitjà i superior dels ensenyaments esportius de règim especial en els centres públics i centres de formació esportiva pertanyents a les federacions amb conveni amb l’Administració de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2024-2025

​ MÉS INFORMACIÓ DEL TRÀMIT

__________________________________

Ací podràs trobar informació sobre les proves d'accés a la formació de tècnics/as esportius/as que s'imparteix en Tossal, Centre Autoritzat d'Ensenyaments Esportius FEMECV:

Més informació del centre autoritzat: