EXCURSIÓ A LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ

Divendres passat 22 d'octubre vam visitar la universitat Miguel Hernandez d'Elx en la jornada de portes obertes, que tots els anys realitzen per a explicar els graus que poden estudiar-se, i ho fan a través de tallers que imparteixen els propis estudiants. Les professores Marina Martínez de Física i Química i la professora de Filosofia Inma Soler ens vam anar amb els nostres alumnes de 4t B perquè pogueren assistir a 4 tallers molt interessants. A causa del covid el nombre d'alumnes era reduït i per tant només podia assistir un grup. El primer taller per a explicar el que s'estudia en el grau de Biotecnologia tractava sobre ecodiseñar els aliments del futur. En el segon taller, del departament de Ciències Ambientals, ens van explicar els residus i el canvi climàtic, van treballar amb botelles de plàstic reciclat per a fer un hivernacle. El següent taller va consistir a realitzar una entrevista i ens el van explicar els alumnes del grau de Comunicació Audiovisual. Els alumnes van fer de camares, i es van encarregar de la direcció i realització del programa. I ja finalment també en Comunicació Audiovisual els van ensenyar a gravar un tiktok incloent efectes especials i sons. Els alumnes ho van passar molt bé i va ser una activitat molt enriquidora.

Inmaculada Soler