📕 Butlletí febrer – març de la biblioteca

Hola:
Estem emocionats de compartir amb tu algunes novetats literàries que segurament t’encantaran. En primer lloc, ens agradaria recomanar-te «Són contes – Antologia del relat breu espanyol». Esta selecció de relats de 25 prominents autors, des d’Álvaro Pombo fins a Antonio Muñoz Molina, et brindarà una visió fascinant de l’última narrativa breu escrita en espanyol. Ideal per a un lector adult.
Estem emocionats de compartir amb el teu algunes novetats literàries que segurament t’encantaren. En primer lloc, ens agradaria recomanar-et «Són contes – Antologia del relat breu espanyol». Aquesta selecció de relats de 25 prominents autors, dones d’Álvaro Pombo fins a Antonio Muñoz Molina, et brindarà una visió fascinant de l’última narrativa breu escrita en espanyol. Ideal per a un lector adult.

A continuació, per als fanàtics dels còmics, ja està disponible a la biblioteca el número 40 d’Astérix i Obélix, «El Lliri blanc». Esta nova aventura ve de la mà d’un nou guionista, Fabrice Car. Prepara’t per a un viatge ple de pensaments positius que s’estenen per tot l’Imperi Romà fins al llogaret dels nostres benvolguts gals. Este còmic és per a tots els lectors, així que no te’l perdes tu i recomana-li’l també al teu alumnat.
A continuació, per als fanàtics dels còmics, ja està disponible a la biblioteca el número 40 d’Astérix i Obélix, «El Lliri blanc». Aquesta nova aventura veu de la mà d’un nou guionista, Fabrice Car. Prepara’t per a un viatge ple de pensaments positius que s’estenen per tot l’Imperi Romà fins al llogaret dels nostres benvolguts gals. Aquest còmic és per a tots els lectors, així que no et’l perdes i el pots recomanar també al teu alumnat.

Finalment, per als amants de les matemàtiques i les curiositats històriques, et presentem «El club de la hipotenusa». Este llibre oferix un recorregut divertit per la història de les matemàtiques, Sabies que els números van ser anteriors a les lletres? Descobrix més en este llibre fascinant.
Finalment, per als amants dels matemàtiques i els curiositats històriques, et presentem «El club de la hipotenusa». Aquest llibre ofereix un recorregut divertit per la història dels matemàtiques, Sabies que els números van ser anteriors als lletres? Descobreix més en aquest llibre fascinant.

No dubtes a revisar estos títols i afegir-los a la teua llista de lectura.
Salutacions cordials,Comissió de coordinació de la biblioteca de l’IES Mediterrània
No dubtes a revisar aquests títols i afegir-els a la teua llista de lectura.