LOCALITZACIÓ

URL del centre:
Més informació en: Guía de Centres Docents

HISTÒRIA

L’actual IES Mediterrània es va crear amb el nom d’IES Núm. 5 de Benidorm l’any 1999. Durant els seus primers anys d’existència, i fins al trasllat al nou edifici, hem compartit espai físic amb l’Escola Oficial d’Idiomes i la Universitat Nacional d’Educació a Distància (UNED). Des del curs 2004/05 es va impartir; classe a alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO més el Batxillerat d’Humanitats-Ciències Socials i el Batxillerat de Ciències de la Naturalesa i Salut. Com a novetat, hem agregat els Cicles Formatius de la família d’Hostaleria i Turisme (Cuina, Informació i Comercialització Turístiques, Restauració, Allotjament, Agències de Viatge) que, s’impartien en el *CDT de la Cala.

La denominació actual va ser aprovada pel Consell Escolar del Centre, que la va considerar idònia perquè aquest nom recull el sentir educatiu de l’Institut que està reflectit en el nostre Projecte Educatiu com a centre *plurilingüista, obert a les persones i a les idees, de caràcter tolerant i multicultural.

Amb data 26 de maig de 2004, la Generalitat va reconéixer; i va ratificar aquesta nova denominació en plasmar-la en la pàgina 13.404 del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Per fi, després de set interminables anys, l’edifici situat en “La Via Parc”, en Ponent, veu la llum de manera oficial el 31 d’agost de 2006 amb la signatura del protocol de lliurament.

INSTAL·LACIONS