Carta de benvinguda de l’AMPA, curs 2023/24

Estimades famílies.

Des de l’AMPA de l’IES*MEDITERRÀNIA volem donar-vos la benvinguda al curs 23/24. Este nou equip creu fermament en la necessitat que tenen tots centres educatius de tindre la presència d’una AMPA que done veu a les famílies de l’alumnat.

La finalitat que té esta associació és fer-vos participes de totes les activitats que es desenvolupen en l’institut i a la nostra ciutat, així com la d’intentar resoldre tots els dubtes o preguntes que tingueu durant el curs escolar.

Esta AMPA de recent formació anima a les famílies a associar-se i dels avantatges que van afegides al carnet de família associada.

• Promocions i descomptes en empreses, establiments, parcs temàtics,
clíniques, restauració, etc.
• Descomptes en orles.
• Participació en el Festival Escolar organitzat per la *FAMPA.
• Segur escolar
• Descomptes Escola d’Estiu (alumnat fins als 14 anys).
• Col·laboració amb la FAMPA de Benidorm en totes les activitats i tallers,
formació gratuïta, xarrades, ponències, etc.
• Prioritat en les formacions.
• Loteria de Nadal
• Presència en el Consell Escolar.

Esta AMPA compta amb un grup en INSTAGRAM i TELEGRAM AMPA IES MEDITERRÀNIA i un MAIL ampaiesmediterrania@gmail.com

La quota d’associeu@ és de 12€ per família i es podrà fer efectiva des de primers de curs fins al 31 de Maig en l’oficina de l’AMPA aula 121. Agraïm per endavant la vostra col·laboració i paciència en estos primers dies. Els horaris estaran exposats en els canals informatius. +INFO en el nostre
mail.

Salutacions cordials.