🇪🇺 Bones Pràctiques Erasmus+ Jobshadowing professorat de Suècia

Per segon curs consecutiu, l’IES Mediterrània ha rebut visites de professorat del centre educatiu Täby Gymnassium, de la ciutat de Täby, pròxima a Estocolm, la capital de Suècia.

Ja durant la primavera del curs passat, la nostra Cap d’Estudis Eugènia Llinares i el nostre coordinador de projectes ERASMUS+ Luis González van visitar el centre suec i van iniciar un fecund període de col·laboració.

En aquesta ocasió, a més de comptar amb la presència del professor de Formació Professional de Serveis en Restauració Mr. Kennetrh Dalhgren, coordinador del centre suec, durant dues setmanes del mes de febrer han visitat el nostre institut dos professors, Mrs. Annika Guillemo, professora de Serveis en Restauració i Mr. Krister Christiansen, professor de Cuina. Cadascun d’ells ha presenciat, a les nostres aules i tallers i en temps real, els processos d’ensenyament i aprenentatge teoricopràctics dels nostres professors i alumnes, i ha aportat els seus coneixements.

Els objectius d’aquestes visites i altres que se succeiran en el futur són, entre altres, millorar les practiques de l’alumnat i professorat de totsdos centres, fomentar la realització de pràctiques ERASMUS+ del nostre alumnat en empreses del sector a Suècia (restaurants i hotels) i conéixer i millorar l’organització i gestió dels espais educatius.

En aquest sentit, el nostre estudiant de 2n curs del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics Leonardo Romario Da Silva realitzarà pròximament un període de pràctiques en un hotel situat en una illa pròxima a la ciutat d’Estocolm, becat amb dotació del programa ERASMUS+ que actualment desenvolupem en l’IES Mediterrània.