2a Carrera Solidària IES Massamagrell

El 31 de març tindrà lloc la 2a Carrera Solidària IES Massamagrell.

La carrera està organitzada per l’alumnat del departament d’Activitats Físiques i participarà alumnat de diversos CEIPs de Massamagrell i el C.O. Reina Sofía.

La zona d’avituallament compta amb l’aportació de l’AMPA i l’Ajuntament de Massamagrell. L’alumnat de 1r GS d’Administració i Finances va contactar amb diverses empreses i va ser Panamar Bakery lGroup a que aportarà els seus productes a la dita zona d’avitullament. Els i les participants tindran a la seua disposició fruita, aigua i un producte de briotxeria.

El dia de la carrera l’alumnat del departament d’Activitats Físiques a més a més d’estar pendent de l’organització de la carrera també prestarà assessorament en la zona d’escalfament a tota persona interessada i animarà en el circuit de la carrera mitjançant diverses activitats de gimnàstica.

Aquest curs esperem superar els 560 participants del curs passat. Els i les participants participen en la carrera mitjançant la fórmula “1 € per volta”. La recaptació serà per a Cazarettos i El Manyà.