L’IES Massamagrell continuem treballant amb la Fundació Novessendes de la CV i aprenent de la seua activitat com a fundació cívica i entitat promotora de l’Economia del Bé Comú.

Aquest curs l’alumnat de 2n d’Administració i finances ha participat en el projecte d’Educació per a la Ciutadania Global impulsat per la Fundació Novessendes: “Transformant el nostre món, educant en principis i valors de l’EBC en Formació Professional”. El projecte també ha utilitzat recursos del programa Emprén de la Conselleria d’Educació.

El projecte entre d’altres aconsegueix Promoure els principis i valors de l’Economia del Bé Comú (Dignitat Humana, Justícia Social i Solidaritat, Sostenibilitat Ecològica i Transparència i Participació Democràtica) i altres Economies Transformadores; en 8 centres educatius de Formació Professional Superior de la CV per a la defensa dels ODS, alineat amb l’enfocament de DDHH i de gènere.

L’alumnat de 2n d’Administració i finances després de varies sessions amb experts proposats per la Fundació Novessendes ha creat, en el mòdul de Simulació empresarial, empreses en línia en l’Economia del bé comú. Com a producte final visible tenim L’ARBRE DE PROJECTES EBC DE L’IES MASSAMAGRELL on l’alumnat ha penjat uns cubs representant els diversos projectes que han creat. L’alumnat també ha realitzat un vídeo presentant un dels projectes utilitzant l’eina Elevator pitch. Podeu veure el vídeo des del següent enllaç: vídeo.

L’IES Massamagrell és part de la xarxa de centres EBC – Futur Sostenible de la Comunitat Valenciana. Aquesta Xarxa està dins del Programa Educatiu #FuturSostenible de la Fundació Cívica Novessendes, en el qual s’emmarca l’activitat de l’Exposició “Arbre de projectes EBC”.

Us mostrem diverses imatges.

Convidem a la comunitat educativa a visitar l’exposició de l’arbre que està ubicada a l’entrada de l’edifici de l’ESO.