Projecte Connect@’t en la premsa

Ens alegra mostrar com l'acte de celebració del projecte d'Aprenentatge i Servei  (ApS)de l'alumnat de 1r d'Administració i finances realitzat juntament amb la Biblioteca Municipal de Massamagrell, el passat 14 de desembre, ha sigut publicat en Las Provincias i en el Levante. Aquesta  ApS s'ha realitzat dins del marc del projecte "Transformant el nostre món amb l'Economia del bé comú" i ha utilitzat recursos del programa Emprén de la Conselleria d'Educació.

A l'acte va assistir l'alumnat i els veïns i les veïnes de Massamagrell participants, també comptàrem amb la presència de l'Alcalde de Massamagrell, Paco Gómez, i la Directora de l'IES Massamagrell, Isabel Tamarit. Entre les persones participants es varen lliurar diplomes i detalls per a recordar aquest projecte intergeneracional  tan enriquidor.

Des de l'institut agraim el suport de la Regidora d'Educació, Araceli Munera, i del personal de la Biblioteca Municipal.

Esperem realitzar el curs pròxim una nova edició del projecte Connect@'t!!!

Gràcies a totes les persones participants!!!!!