Celebració del projecte d’ApS “Connect@’t”

El dia 14 de novembre la Biblioteca Municipal va organitzar la jornada de celebració del projecte d’Aprenentatge i Servei “CONNECT@’T”. L’IES de Massamagrell va presentar dit projecte a la Regidora d’Educació, Araceli Munera, i aquesta va impulsar la seua realització. L’ApS s’ha realitzat dins del projecte de centre “Transformant el nostre món amb l’Economia del bé comú” i amb els recurso d’Emprén de la Xarxa NOVIGI de Conselleria d’Educació.

L’Aprenentatge i Servei és una metodologia educativa que uneix aprenentatge acadèmic amb compromís social on l’alumnat aprén treballant amb necessitats reals del seu entorn amb la finalitat de millorar-lo.

El projecte ha permés que alumnat de 1r del Grau Superior d’Administració i Finances millore les seues habilitats comunicatives compartint amb veïns i veïnes de Massamagrell unes jornades sobre com millorar l’ús del telèfon mòbil.

Els veïns i les veïnes que han acudit a la Biblioteca Municipal durant les jornades han fet possible que l’intercanvi generacional, com sempre, aporte una transferència de coneixement bidireccional que enriqueix a totes les persones participants.

L’acte d’ahir va ser la celebració amb la que conclou tot projecte d’Aprenentatge i Servei i va comptar amb la presència dels veïns i veïnes participants, de l’alumnat, del personal de la Biblioteca Municipal, del professorat i de l’Alcalde de Massamagrell, Paco Gómez, i la Directora de l’IES Massamagrell, Isabel Tamarit. L’acte, mitjançant un intercanvi d’obsequis, va reconèixer, agrair i celebrar amb totes les persones participants l’èxit del projecte “CONNECT@’T”.

Més informació a l’Instagram de l’Ajuntament de Massamagrell: https://www.instagram.com/p/CmMX-ENITb8/?igshid=MDJmNzVkMjY%3D