Connect@’t. Emprén.

Aquest curs continuem realitzant accions dins del marc del projecte Transformant el nostre món amb l'Economia del bé comú.

En aquesta ocasió, ahir, amb la fonamental col·laboració de la Regidoria d'Educació i la Biblioteca Municipal, iniciàrem el projecte Connect@'t. Aquest projecte, realitzat en metodologia Aprenentatge i Servei, té com objectiu que l'alumnat del cicle formatiu de grau superior d'Administració i finances del nostre institut facilite un millor ús del telèfon mòbil als veïns i veïnes de Massamagrell.

L'alumnat ha reflexionat i analitzat les possibles necessitats formatives i ha preparat un material didàctic molt atractiu per a les sessions formatives. Tot i això, el que té l'alumnat sempre present és que s'ha d'adaptar a la necessitat formativa que la persona usuaria demande.

L'experiència que ha suposat la primera sessió formativa, realitzada ahir, va ser molt enriquidora per a l'alumnat i sentim que les persones usuaries van estar molt a gust i han confirmat la seua participació en la propera sessió formativa el dia 16 de novembre a les 10:15 h. a la Biblioteca Municipal.

La preparació del material didàctic d'aquest projecte s'ha desenvolupat a un dels espais que s'han creat en el nostre centre finançats pel Programa Emprén de la Xarxa NOVIGI de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Més informació en el següent enllaç: NOVIGI.