Transformant el nostre món amb l’Economia del bé comú, emprenedoria soc

El passat 4 de novembre, començà al nostre institut el projecte “Transformant el nostre món amb l’Economia del bé Comú, emprenedoria social”. Aquest projecte s’ha realitzat als grups de 4t ESO B, 4t ESO D, 1r de Gestió administrativa i 1r d’Administració i finances.

El projecte esmentat és una adaptació del projecte “Transformant el nostre món amb les regles de joc de l’Economia del bé comú” que la Fundació Novessendes amb el finançament de la Conselleria de Sostenibilitat va realitzar en el nostre centre el passat curs escolar.

A data de hui en cada grup s’han realitzat set sessions i el projecte continua. El nostre alumnat per tal d’actuar sobre el nostre entorn més proper ha proposat realitzar les següents accions:

• Col·laborar amb el CSA El Manyà, tant en la Xarxa d’aliments com en l’Armari solidari.
  • Organitzar eixides per a netejar la platja.
  • Comunicar a l’Ajuntament unes propostes de millora per a l’Avinguda de Nàquera.