ADMISSIÓ D’ALUMNAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL. CURS 2021/2022.

Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, ha acordat l’inici del procés d’admissió i la continuïtat del procediment per al curs 2021-2022, que es realitzarà en les dates i terminis que s’estableixen en la Resolució de 31 de març de 2021, del director general de Centres Docents.

Pots consultar el calendari en el següent enllaç: QUADRE RESUM CALENDARI ADMISSIÓ ALUMNAT FORMACIÓ PROFESSIONAL. CURS 2021-2022.

D’acord amb la disposició addicional tercera de la Llei 3/2020, el procediment d’admissió als ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat es tramitarà de manera electrònica. La direcció general de Centres Docents publicarà una resolució per la qual es dicten les instruccions necessàries respecte a l’esmentat procediment d’admissió.

En tant que el procediment d’admissió per al curs 2021-2022 es tramita íntegrament de manera electrònica, el format vàlid i oficial de tota la documentació serà únicament el que estiga disponible en l’espai habilitat per a l’admissió de l’alumnat en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Pots accedir a l’espai habilitat per a l’admissió de l’alumnat mitjançant el següent enllaç: ACCÉS A TELEMATRÍCULA. CURS 2021-2022.

Conselleria ha publicat una correcció relativa al punt 5 de l’apartat “Dotzé. Assistents telemàtics per al procés d’admissió”. Pots consultar la correcció en el següent enllaç: correcció errades, «b) Si la persona sol·licitant disposa de NIE……

Aquesta informació pretén ajudar a les persones interessades, però no les eximeix de la seua obligació de conèixer la normativa escaient i que es pot consultar en el següent enllaç: ADMISSIÓ ALUMNAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL. CURS 2021-2022.