Sol·licitud plaça ESO llista d’espera

Sol·licitud alumnat d’ESO que ha participat en el procés d’admissió per al curs 23-24 i no té plaça en l’IES Mare Nostrum

Se cita a les famílies d’aquells alumnes que han participat en el procés d’admissió per al curs 23-23 i no han obtingut plaça en els estudis de l’ESO de l’IES Mare Nostrum, el divendres 1 de setembre de 10 a 12 hores, deuen per la secretària del centre per a emplenar un formulari amb dades que s’enviaran a la Conselleria d’Educació.

Aquest formulari sol el podrà emplenar aquell alumnat que haja participat en el procés d’admissió, no haja obtingut plaça i complisca algun dels següents requisits:

• Que vinga a escolaritzar-se al sistema educatiu espanyol des d’un sistema educatiu estranger.
  • Que vinga d’un centre privat no subjecte a fons públics.
  • Que vinga d’un centre concertat i al·legue que vol un centre públic.
  • Que haja canviat de localitat o de zona.

La comissió d’escolarització procedirà a l’assignació de vacants a partir del 7 de setembre. Es dirà a partir d’aqueixa data.