PONÈNCIA DEL NOSTRE ALUMNAT EN LA UPV: “Malilla investiga: joves i joveníssims investigadors”

Dissabte passat 20 de maig els nostres alumnes Nora Rodríguez, Raúl Oblaré, Pablo Orell i Sandra Abela juntament amb les professores Pilar Bueno i Alicia Solís van presentar en la UPV la ponència titulada “Malilla investiga: joves i joveníssims investigadors” inclosa en el curs “L’atenció de les altes capacitats a l’aula de Secundària” organitzat per l’Associació Valenciana d’Atenció a les Altes Capacitats (AVAST).

A través de les exposicions dels treballs de recerca realitzats per l’alumnat del programa Joves Investigadors i de l’assignatura “Investigació i projectes” (impartida pel Departament de Filosofia), expliquem la nostra aposta per la investigació com a estratègia d’aprenentatge encaminada al foment de l’excel·lència.

Agraïm a AVAST l’oportunitat oferida a l’IES Malilla de participar en aquesta enriquidora experiència

Si voleu més informació, us deixem el següent enllaç d’Instagram