LA INVESTIGACIÓ A MALILLA ESTÀ D’ENHORABONA!!

Els treballs d'investigació tutoritzats pels nostres companys Carlos Segura, Eduardo García i Nacho Sanchis dins del programa Joves Investigadors han resultats finalistes al concurs Sapiència i seràn premiats al congrés que tindrà lloc el dia 22 d'octubre a Alacant.

Sapiència és un concurs dirigit a alumnat investigador de 4t d'ESO i batxillerat de la Comunitat Valenciana convocat per la Xarxa d'Universitats Valencianes per al foment de la R+D+i (RUVID) que enguany celebra la segona edició. Entre els 30 projectes finalistes es lliurarà un únic premi adicional al millor vídeo de presentació que serà el que més votacions (likes) del públic acumuli. Per votar els nostres treballs heu d'entrar a la web de Premis Sapiència i marcar a la part superior dreta la paraula Vota o donar-li al LIKE des del mateix video de YouTube. Els vídeos dels treballs d'investigació de Malilla són a l'àrea de coneixement Ciències Socials i Jurídiques. Donarem a aquesta magnífica notícia la major difusió possible a tota la comunitat educativa, el barri i entre els vostres contactes personals.

Enhorabona al nostre alumnat: Pablo Orell, Sandra Abela, Maria Pérez, Montse Vila, Silvia Albiñana i David Font