Álvaro Tudón Visedo, alumne de 3r d’ESO ha estat guardonat amb el del Segon Premi en la convocatòria del I Concurs de Microrelats sobre Drets Humans 2021. Jaume Serrano Pérez i Leila De Fina, alumnes de 3r d’ESO han sigut finalistes en aquest certamen.

El nostre alumne de tercer d’ESO Álvaro Tudón Visedo, ha estat guardonat amb el del Segon Premi en la convocatòria del I Concurs de Microrelats sobre Drets Humans 2021.

Així mateix Jaume Serrano Pérez i Leila De Fina, també alumnes de 3r d’ESO de l’IES Malilla van rebre els diplomes per haver resultat finalistes en aquest concurs.

Un concurs que naix amb la finalitat de fomentar la reflexió crítica al voltant dels Drets Humans en l’àmbit escolar i potenciar així els valors en el món educatiu.

Els relats no sols revelen un coneixement geopolític del món, també una gran sensibilitat cap l’horror de les guerres, la discriminació, els abusos, la injustícia, les desigualtats. En les històries s’entreveu el desig de trobar-hi solucions i la necessitat de l’ajuda humanitària mentre no hi haja pau al món.

Els guardons es van entregar a l’alumnat el passat dijous 3 de febrer de mans d’ Inma Rodríguez, Coordinadora d’Educació d’Amnistia Internacional Comunitat Valenciana.