El centre ha participat al programa de Julia Otero per parlar sobre el foment de les dones en la ciència i la tecnologia. Aquí enllaç per escoltar el programa sencer .
CONVOCATÒRIA PROVES HOMOLOGADES IDIOMES A2
Es convoquen les proves homologades per a l’obtenció del certificat de nivell bàsic (d’anglés ,francès i alemany)
Presentació de sol·licituds: Del 18 de gener fins al 21 de gener de 2021
Passeu per secretaria.
CartellCONVOCATÒRIA PROVES LLIURES TÍTOL DE BATXILLERAT
Batxillerat: ‼ Convocades les proves d’obtenció directa del títol de graduat en Batxillerat per a persones majors de 20 anys.
📆 La convocatòria d’aquesta prova serà els dies 15, 16 i 17 d’abril de 2021 i es podran inscriure les persones que durant l’any 2021 complisquen, com a mínim, 20 anys.
📝 La sol·licitud d’inscripció es podra realitzar tant de manera telemàtica com de manera presencial del dia 18 de gener a l’1 de febrer, ambdós inclosos.
Documentació per emplenar a: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=16176
Inscripció via telemàtica a: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18494&version=amp
Inscripció via presencial a :
Registre de la Direcció Territorial d’Educació, Cultura i Esport d’Alacant
Carrer Carratalà, 47
03007 Alacant
– Registre de la Direcció Territorial d’Educació, Cultura i Esport de Castelló
Avinguda de la Mar, 23
12003 Castelló de la Plana
– Registre de la Direcció Territorial d’Educació, Cultura i Esport de València
Carrer Gregorio Gea, 14
46009 València
ℹ Tota la informació a la resolució al DOGV: http://ow.ly/ygn430rrCZh
HORARIS PROVES
Dia 15 d’abril de 2021. Exercicis 1, 2 i 3.
– De 15.30 a 16.00 hores: crida de les persones participants
– De 16.00 a 17.00 hores: exercici 1 de Valencià: llengua i literatura.
– De 17.00 a 18.00 hores: exercici 2 de Llengua i literatura castellana.
– De 18.30 a 19.30 hores: exercici 3 de Primera Llengua Estrangera.
Dia 16 d’abril de 2021. Exercicis 4 i 5.
– De 15.30 a 16.00 hores: crida de les persones participants
– De 16.00 a 18.00 hores: exercici 4: Filosofia i Història d’Espanya.
– De 18.30 a 20.00 hores: exercici 5
Dia 17 d’abril de 2021. Exercicis 6,7 i 8.
– De 9.00 a 09.30 hores: crida de les persones participants.
– De 9.30h a 12.30h: exercicis 6 i 7
– De 13:00h a 14:30h: exercici 8
PLENA PRESENCIALITAT EN 2n D’ESO I 2n DE BATXILLERAT
Benvolgudes famílies,
Informem que gràcies a la dotació de professorat que ens ha assignat la Conselleria d’Educació i la col·laboració d’alguns professors que veuran incrementada la seua càrrega lectiva, a partir del dia 11 de gener tots els grups de segon d’ESO i segon de batxiller del nostre centre tindran classe presencial tots els dies.
Els dies 7 i 8 de gener es mantindran els torns semipresencials en estos nivells per tal de poder acabar de dur a terme els reajustos necessaris en les aules i informar personalment l’alumnat.
El dijous dia 7 efectuarem, amb la presència de representants de l’AMPA i de l’alumnat, el sorteig dels alumnes de segon de batxiller que conformaran els nous grups.
La direcció.
MANIFEST CLAUSTRE
Manifest signat pel 80 % del professorat
Manifest DefinitiuREUNIONS PROFESSORAT TUTOR PER WEBEX
22 DE DESEMBRE: CLASSES LECTIVES AMB NORMALITAT
BENVOLGUDES FAMÍLIES,
VOS COMUNIQUEM QUE EL PROPER DIMARTS, 22 DE DESEMBRE DE 2020, ATENENT A LA SITUACIÓ D’EMERGÈNCIA SANITÀRIA,EL CENTRE NO HA ORGANITZAT CAP TIPUS D’ACTIVITAT EXTRAORDINÀRIA.
LES CLASSES LECTIVES ES DESENVOLUPARAN AMB ABSOLUTA NORMALITAT, IMPARTINT LES CLASSES ASSIGNADES EN L’HORARI ESCOLAR.
REBEU UNA SALUTACIÓ BEN CORDIAL
L’EQUIP DIRECTIU
L’alumnat del centre recull els premis Sambori en valencià 2020
L’ALUMNAT DE L’IES LLUÍS VIVES RECOLLINT ELS PREMIS DEL CONCURS DE LITERATURA EN VALENCIÀ DEL CURS 2019-20
1r i 2n CICLE DE L’ESO.
NICOLÁS MESTRE MARTÍNEZ i DANIEL PÉREZ-GRAU I SEBASTIAN
PAU 2022 – Enllaç d’accés a pàgina Web de Conselleria amb informacions relatives a les Provés d’Accés a la Universitat – PAU 2022 -.
Polseu “ací” per a accedir a la pàgina Web de Conselleria on podreu consultar informació relativa a les Proves d’Accés a la Universitat – PAU – curs 2021-2022.
Cita prèvia secretaria
Cal demanar cita per poder entrar al centre i realitzar tramitacions. Horari de 9 a 13 hores
Aquest formulari ja no està disponible.
Segell de qualitat
Nuestro proyecto Etwinning “In verschiedenen Sprachen” realizado para trabajar el Día Europeo de las Lenguas junto con otros centros europeos, ha sido premiado con el sello europeo de calidad ,,,
bb1247b6be19d4d6_eql_esA l’ATENCIÓ DE LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’IES LLUÍS VIVES. SOBRE LA PRESENCIALITAT EN TORNS ALTERNS EN TEMPS DE PANDÈMIA.
A l’ATENCIÓ DE LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’IES LLUÍS VIVES.
SOBRE LA PRESENCIALITAT EN TORNS ALTERNS EN TEMPS DE PANDÈMIA.
L’equip directiu vol fer constar que
En primer lloc:
Estem patint una pandèmia i lamentablement tots els indicadors apunten que els seus efectes en quant a contagiats i morts van en augment. Per aquest motiu volem deixar ben clar que la nostra primera i màxima preocupació és la salut de totes les persones que formen part de l’IES Lluís Vives: l’alumnat i les seues famílies, professorat i personal no docent.
En segon lloc:
Seguim les indicacions de Conselleria publicades a la Resolució de 28/7/2020, que diu :
Els centres que no puguen garantir la presencialitat de tots els grups cada dia mantenint la distància mínima interpersonal de 1’5m, hauran de garantir almenys la presència diaria de tot l’alumnat de 1r ESO PMAR i PR4.
L’assistència de l’alumnat d’aquells grups que superen el nombre màxim per aula ( tenint en compte la distància mínima interpersonal de 1’5m) serà en dies alterns.
A diferència d’altres centres que, per les seues característiques, han aconseguit un major grau de presencialitat, el nostre és un institut amb molts grups i amb ràtios d’alumnat molt elevades. Només en els grups de 2n de batxillerat del torn diürn hi ha matriculats 180 alumnes distribuïts en sis grups.
Si atenem als plànols del centre, es veu que en una aula de dimensions 12,30 x 6,67 metres caben perfectament 34 alumnes perquè la seua superfície és 81,68 m2, i si dividim aquesta entre 2,25 el resultat és 36,3, quantitat superior a 34. Ara bé, cal tenir en compte que la distància de la primera filera de taules a la pissarra ha de ser, almenys, de 2 metres, ja que la distància entre professor/a i alumnes ha de ser en tot moment superior a 1’5 m; i en el cas de les taules ubicades més als extrems, si les situem davant de la paret frontal, l’alumnat no pot veure la pissarra ni la pantalla de projecció. D’aquesta manera, si el que volem és garantir la distància i al mateix temps permetre una visibilitat adequada de la pissarra i el canó per a poder seguir de forma adequada les classes, a les aules més grans de l’institut no caben més de 19/22 taules i cadires, ja que les dimensions reals de la superfície de les aules no es corresponen amb les dimensions d´espai útil que possibiliten la impartició de la tasca docent en les mínimes condicions.
Valorada d’aquesta manera la capacitat de totes les aules, vam decidir que l’alumnat del centre a partir de 2n ESO assistira presencialment en torns alterns per a poder garantir la distància de seguretat mínima establerta en la resolució de Conselleria.
D’aquest fet ja es va informar a las famílies en data de 29 de juliol a la pàgina web de l’institut. Al llarg del que portem de curs s’ha complementat aquesta informació de manera directa, tant a l’AMPA, com al Consell Escolar i al Claustre, així com a aquelles famílies que s’han interessat per la qüestió, per tal de compartir el coneixement de les limitacions reals d’implantar altres solucions.
Vos informem que en aquest moment estem esperant la valoració dels espais que ha realitzat un equip tècnic de la Conselleria. Tan bon punt coneguem els resultats d’aquests informes tècnics vos informarem al respecte.
Gràcies a la reducció de l´aforament de les aules segons instruccions de Conselleria, hem pogut garantir la seguretat del nostre institut. De fet, els casos positius que hem tingut (i que estan creixent de manera alarmant en aquests últims dies) s´han contagiat en un ambient extern al centre i mai han originat un focus d´infecció entre alumnat o professorat.
Per últim volem agrair a l’Ampa, al Consell Escolar i al Claustre de l’IES Lluís Vives de València el seu treball i col·laboració en tot moment amb la direcció del centre.
Rebeu una salutació ben cordial
L’equip directiu.