INFORMACIÓ SOBRE PROCÉS D’ADMISSIÓ 2021-2022

Podeu consultar totes les informacions sobre el PROCÉS D’ADMISSIÓ per al curs 2021-2022  publicades en la nostra pàgina web clicant la pestanya Secretaria / Admissió i matriculació.

Polseu “ací” per a accedir directament a l’apartat d’Admissió i matriculació.

Consulteu les últimes novetats publicades el dia 13 de maig de 2021.

Polseu “ací” per a consultar el document: QUI HA DE PARTICIPAR EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ I QUI NO HA DE PARTICIPAR-HI.

Polseu “ací” per a consultar el document: NOTA INFORMATIVA SOBRE EL PROCÉS D’ADMISSIÓ EN BATXILLERAT.

Polseu “ací” per a consultar el document: NOTA INFORMATIVA SOBRE EL PROCÉS D’ADMISSIÓ EN L’ESO.

Polseu “ací” per a consultar el document: NOTA INFORMATIVA EXCLUSIVA PER A ALUMNAT DE 4t D’ESO DE L’IES LLUÍS VIVES QUE PARTICIPA EN PROCÉS D’ADMISSIÓ I SOL·LICITA PLAÇA EN BATXILLERAT CIENTÍFIC O HUMANÍSTIC/CIÈNCIES SOCIALS.

Polseu “ací” per a consultar el document: NOTA INFORMATIVA EXCLUSIVA PER A ALUMNAT DE  4t D’ESO DE L’IES LLUÍS VIVES QUE PARTICIPA EN PROCÉS D’ADMISSIÓ I SOL·LICITA PLAÇA EN BATXILLERAT ARTÍSTIC.

Calendari final de curs 2n batxillerat vesperti i nocturn

CALENDARIO FINAL DE CURSO BACHILLERATO VESPERTINO Y NOCTURNO

 

 

  • LUNES 17 DE MAYO ENTREGA BOLETINES DE NOTAS

 

GRUPO HORA AULA
B2F 17:30 212
B2J 18:00 215
B2H 18:00 202
B2Y 18:00 213

 

  • Después de la entrega de BOLETINES habrá una charla sobre instrucciones para matrícula de las PAU en el Salón de Actos

 

18:00 h. B2F
18:20 h. NOCTURNO

 

 

IMPORTANTE:

Los días 18, 19 y 20 habrá un horario de atención  para dudas, reclamaciones o revisiones de exámenes, de 17:30 a 19:30

Celebració dia d’Europa 9 de maig 2021

El día 9 de maig el centre va acollir la celabració del dia d’Europa a la qual van assistir els alumnes de 4t d’ESO de PR i la seua tutora Rosa Bornay i de L’Excel·lentíssim President de la Generalitat Ximo Puig. Va ser un acte molt emotiu i especial.

Projecte d’Innovació Educativa “I tu quin tipus eres?

El Projecte d’Innovació Educativa “I tu quin tipus eres?” està finalitzant. Durant dos anys, els cursos 2019-20 i 2010-21, hem estat treballant en aquest projecte que pretenia acostar a l’alumnat al mon de la diversitat a través de la tipografia. El projecte pretenia abarcar a tot el centre però la pandemia ho va dificultar tot molt i el projecte, coordinat per la professora del Departament de Dibuix, Carmen María Belmonte, s’ha realitzat amb alumnat de batxillerat artístic i alguns grups de 3r d’ESO.
Es pot fer el seguiment de les activitats fetes a la web: https://ituquintipuseres.wordpress.com/
Aquesta setmana segona de maig, i abans de que l’alumnat de 2n de batxillerat deixe les aules, tanquem el projecte amb diverses activitats artístiques al centre, una instal·lació escultòrica tipus site-place al claustre del centre, a més a més d’una performance dadaista amb música, poesia, expressió corporal, formes volumètriques, vídeo i fotografia on la tipografia és la protagonista, i amb una exposició sobre el llibre en la història de l’art.
Participen en les activitats alumnat de 1r i 2n de batxillerat amb el professorat dels departaments de Dibuix i Música: Ana María Sénz Aliaga, Carmen María Belmonte, Inmaculada Navarro i Josep Vicent Jover Abad.
Les assignatures implicades són: Dibuix Artístic I, Anàlisi Musical, Volum, Cultura Audiovisual I i Tècniques d’Expressió Grafico Plàstica.
A més a més, la revista digital de còmic sobre tipografia que hem fet https://issuu.com/carmenmariabelmonte/docs/tiputeques la tindrem en paper aquest divendres 14 de maig, amb disseny gràfic realitzat per l’alumne de 2n E Brian Ginés.
Totes l’art d’acció d’aquesta setmana quedarà reflectit en un video que es pujarà a la web pròximament. A més tenim un conte d’Instagram per estar al dia de les activitats que anem fent @tiputeques
Agraïm la participació de l’alumna de pràctiques del Màster d’Educació Secundària, Alicia Ramirez Villagrasa , i del artista, cineasta i arterapeuta, Emilio Martí López, així com el recolçament del professorat i de l’equip directiu del centre.