PROJECTE DE MOBILITAT

Consorci IES Dr. Lluís Simarro

Logo cofinaçat UE
CONSORCIO ERASMUS
El projecte coordinat i promogut pel IES DR. LLUÍS SIMARRO i del qual formen part altres 9 centres públics educatius de la Comunitat Valenciana, aborda la mobilitat d'alumnes de FPB i GM per a realitzar pràctiques en empreses de diferents països europeus. També participen professors d'FP realitzant acompanyaments als alumnes o mitjançant estades de jobshadowing i docència en centres homòlegs europeus. En total, uns 50 alumnes i 15 professors han realitzat mobilitats a diferents països i destinacions: els alumnes durant un mes han realitzat part de la seua FCT a Itàlia (Roma, Citta di Castello, Perugia, Anzolla del’Emilia), Malta (La Valleta), Portugal (Peñafiel), Grècia (Atenes). Els professors durant un període de 5 dies realitzen estades de formació a Itàlia, Malta i França.

Centres del Consorci:

•	IES DR LLUIS SIMARRO