PROJECTE DE MOBILITAT
2020-1-ES01-KA202-082752

EU HACKATHON

Logo cofinaçat UE
El projecte EU Hackathon, promogut pel IES DR LLUIS SIMARRO, té com a finalitat permetre que els estudiants d'FP comprenguen temes de ESTEAME, encoratjar-los a desenvolupar habilitats transversals i competències clau com a competències digitals, innovació, pensament crític, resolució de problemes, aprendre a aprendre...
Utilitzant els conceptes de ESTEAME en Formació Professional, els estudiants d'FP han desenvolupat les seues idees i han fet les seues pròpies creacions a través d'experiències d'aprenentatge lúdiques aplicant els conceptes de ESTEAME, promovent la igualtat de gènere, la realització i el desenvolupament personal, la inclusió social, la ciutadania activa i l'ocupació participant en el projecte EU HACKATHON.
Per a aconseguir-ho, s'han desenvolupat una sèrie d'activitats al llarg del projecte els resultats del qual han sigut:
    •	Desenvolupament d'una GUIA per a professors sobre com desenvolupar Hackathones.
    •	Web amb els resultats del projecte i continguts de la guia.
    •	Comunitat d'aprenentatge
    •	Hackathones:
             -	Primer hackathon internacional per a professors desenvolupat en Peñafiel (Portugal) amb l'objectiu
                de formar al  professorat per a la realització de hackathones.
             -	Hackathones nacionals: En la UPV de València es va realitzar el Hackathon Espanya amb la
                participació de més de 50 alumnes dels tres centres educatius espanyols.
             -	Hackathon Internacional: amb els guanyadors dels hackathones de cada país es va realitzar un
                Hackathon Final en Biella (ITÀLIA).
    •	Hackathon Club
    •	Conferència de difusió dels resultats del projecte en Targu Mures (Romania)

Participants:

• IES Lluis Simarro - Spain