El departament d’Economia de l’IES Dr. Lluís Simarro ha participat en l’Olimpíada d’Economia de la província de València

L’IES Lluis Simarro i especialment el departament d’economia estem d’enhorabona, perquè el nostre alumne Sergio Cucarella del 2n de batxillerat social B ha aconseguit el tercer lloc d’entre 215 participants en l’Olimpíada d’Economia de la província de València.

Això li suposa el tindre la matricula en qualsevol grau de la UV i de la UPV gratuïta i altres premis que proporcionen els patrocinadors de l’olimpíada que li seran entregats en l’acte de lliurament de premis que se celebrarà a l’octubre en la UV.

A més els pròxims 19,20 i 21 de Juny participarà en l’Olimpíada Nacional d’Economia que se celebrarà a Logronyo on representarà a la UV d’entre 45 universitats de tota Espanya i amb una participació de 135 alumnes i serà acompanyat per la professora Mónica Andrés.
Des del departament d’economia volem agrair a Sergio l’esforç realitzat donat l’alt nivell d’exigència de la prova perquè s’examinava de la matèria d’Economia de 1r de batxillerat i d’Empresa i models de negoci de 2n de batxillerat.

Enhorabona Sergio!!!