Matrícula Batxillerat 2024-2025

IMPORTANT!!!
Si estàs en la llista definitiva d’admesos i vols formalitzar la matrícula, encara que hages optat per realitzar la MATRÍCULA TELEMÀTICA, has de vindre al centre obligatoriament, de manera presencial, a presentar la documentació original. Si eres menor ha de vindre també el pare, la mare o el tutor.

1. La matrícula es formalitzarà PRESENCIALMENT, en secretaria en horari 9.00 a 14.00h.
  2. L'alumnat admés s'ha de matricular el dia indicat.
  3. En cas de no realitzar la matrícula en els terminis indicats, es perdrà la plaça adjudicada, que serà oferida als sol·licitants de les llistes d'espera.
  4. No es matricularà a cap persona que no tinga presentada tota la documentació.
telematricula

Alumnat de nou ingrés.

1.- Documentació
  • Certificació Acadèmica Oficial d'ESO , original i còpia (si vas cursar l'ESO al Simarro NO cal portar la certificació).
  • Fotocòpia DNI
  • Fotografies: 1 foto ( si vas cursar l'ESO al Simarro NO cal portar-la)
  • Enllaç per triar la via del batxillerat i optativitat. Emplenar i "enviar" (no cal imprimir)
2.- Taxes de matrícula Taxes amb codi de barres a ingressar "online" o en qualsevol banc o caixer col·laborador i aportar en la matrícula els justificants corresponents. (Son dos pagaments distints).
  • Historial Acadèmic (3,85€). Enllaç
  • Targeta d'identitat (2,04€). Enllaç
3.- Assegurança Escolar Obligatòria. El pagament s'haurà de fer en el moment de formalitzar la matrícula presencial a la Secretaria del centre.
  • Assegurança Escolar (1,12€)

Alumnat de 2n de Batxillerat o repetidor de 1r o 2n.

1.- Documentació.
  • Alumnat de nou ingrés:Certificació Acadèmica Oficial d'ESO, original i còpia (si vas cursar l'ESO al Simarro NO cal portar la certificació).
  • Alumnat procedent d'altres centres: Certificació Acadèmica de 1r o 2n de Batxillerat.
  • Targeta d'identitat (2,04€)
  • Assegurança Escolar (1,12€)

Sol·licitud d’alta en Web família