Transport escolar col·lectiu 2023-24

Segons la Resolució del 30 de Maig de 2023 del director general de Centres Docents, s’estableixen les condicions per a ser alumnat usuari del servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2023-2024.

Podrà ser beneficiari del servei de transport col·lectiu l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria, Cicles Formatius de Grau Bàsic i Batxillerat sempre que l’institut es trobe a una distància igual o superior a 3 km des del seu domicili, seguint la trajectòria de menor distància accessible i segura i existisca ruta de transport escolar col·lectiu autoritzada per la corresponent direcció territorial.

Per tant, avancem les sol·licituds de transport de possibles persones beneficiàries i organitzem de la manera següent.

ATENCIÓ JA QUE NO DISPOSEM DE PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I HAN DE PRESTAR MOLTA ATENCIÓ.

SI NO SOL·LICITEN EL TRANSPORT EN EL PERÍODE ASSENYALAT, NO TINDRAN TRANSPORT.

ALUMNAT NOSTRE DURANT EL 2022/23 en 1r, 2n, 3r i 4t de ESO, FPB i BAT QUE:

• HA SIGUT BENEFICIARI.
    • TERMINI: DES DE DILLUNS 12 DE JUNY FINS 16 DE JUNY.
    • ENTREGAR EN CONSERGERIA EN CAIXA-BÚSTIA L’ESBORRANY* QUE PODEN DESCARREGAR, IMPRIMIR I SIGNAR DES DE WEB FAMILIA. EN ELL HA D’ANAR ESCRITA LA PARADA.
  • NO HA SIGUT BENEFICIARI:
    • TERMINI: DES DE 16 DE JUNY FINS 20 DE JUNY.
    • ENTREGAR EN CONSERGERIA EN CAIXA-BÚSTIA (grapat):

EL 21 DE JUNY POSAREM AL TAULER DE SECRETARIA UN LLISTAT DE SOL·LICITUDS PRESENTADES I TINDRAN DOS DIES PER REVISAR QUE ESTÀ LA SEUA SOL·LICITUD I SI NO, tornar-la a PRESENTAR.

ALUMNAT DE CEIPS ADSCRITS DURANT EL 2022/23.

• TERMINI: Del 26 al 30 de Juny (es posarà una caixa en consergeria).
  • SI HA SIGUT BENEFICIARI EN EL CENTRE ADSCRIT D’ON PROVÉ
    • ENTREGAR L’ESBORRANY* QUE PODEN DESCARREGAR I IMPRIMIR DES DE WEB FAMILIA. EN ELL HA D’ANAR ESCRITA LA PARADA.
  • SI NO HA SIGUT BENEFICIARI:
    • ENTREGAR (grapat):

Si no disposem de personal d’administració per recollir-lo POSAREM AL TAULER DE SECRETARIA el dia 4 de Juliol UN LLISTAT DE SOL·LICITUDS PRESENTADES I TINDRAN DOS DIES PER REVISAR QUE ESTÀ LA SEUA SOL·LICITUD I SI NO, PRESENTAR-LA.

ALUMNAT QUE NO ES NOSTRE EN EL 2022-23 i PARTICIPA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ PER A ESO, FPB i BAT i HA ESTAT ADMÈS (Una vegada han estat admesos en la llista provisional) hauran d’entregar:

• sol·licitud (ha d’anar emplenada, signada i escrita la PARADA que necessiteu) IMPRES
  • certificat de distància (sede electrònica Ajuntament de La Nucia) (alumnat de La Nucia) o
  • volant d’empadronament (alumnat de la muntanya).

*SOL·LICITUD AMB ESBORRANY.

• Podran accedir a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregravades les dades que obren en poder de l’Administració.
  • Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’IMPRIMIR, SIGNAR i ENTREGAR.
  • Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, adjuntant la documentació justificativa.
  • En el cas que algun alumne/a no estiga inclòs/a en l’esborrany, s’haurà de fer i entregar una nova sol·licitud només per a aquest/a alumne/a i adjuntant la documentació acreditativa. IMPRES