CONCURS ONCE

L’alumnat de 1° de l’ESO, amb el professorat de l’àmbit lingüístic, han participat enguany en la 40a edició del Concurs Escolar ONCE, l’objectiu de la qual és sensibilitzar i pensar en un futur igual per a totes les persones.
Aquestes han sigut les paraules seleccionades des del nostre centre per a formar part d’eixe “INCLUSIONARIO”, el primer diccionari de paraules inclusives creat per xiquets i xiquetes i que buscava crear paraules que expressaren una necessitat actual de les persones amb discapacitat.

Finalment no han sigut seleccionades, però igualment, la vostra imaginació, treball en equip i cerca de la inclusió de les persones amb discapacitat, ens omplin el cor d’esperança i d’una immensa alegria.
Gràcies al professorat de l’àmbit lingüístic per la seua implicació.