🎭 Gran estrena de GAUDINT TEATRE, grup de teatre de l’IES La Nucia! 🌟

Hui s’ha presentat “oficialment” BÚNQUER 0, . 🎬💫 Després d’una preestrena plena d’emoció ahir, hem estat 🤐 per a no revelar-vos res. i finalment podem compartir amb tothom l’emocionats i orgullosos que estem amb aquesta increïble obra 🎉 Tot l’elenc que participa en la funció és alumnat del Batxiller d’Arts Escèniques del nostre IES. Per a la realització del muntatge teatral, s’ha configurat un projecte interdisciplinari en l’institut en el qual han participat els departaments de Tecnologia, Educació Plàstica i Visual i Electricitat.
Com sempre, el grup de teatre de l’IES La Nucia, Gaudint Teatre, realitza una funció solidària. En aquesta ocasió a benefici de la lluita contra el càncer, fomentant així els valors de cooperació i altruisme entre el nostre alumnat.
ENHORABONA PEL TREBALL REALITZAT 🌟👏 ÍES LA NUCIA. Creem espais d’oportunitat. Respectem i estimem la nostra diversitat. 💜