Berenar popular i assemblea oberta el pròxim dimarts a les 17.30h a la plaça de Patraix

Estimades families, vos convidem a tots i totes a participar del berenar popular i assemblea oberta el pròxim dimarts a les 17.30h a la plaça de Patraix.
Compartirem una vesprada on posarem en relleu les necessitats i mancances de les infraestructures educatives del barri. La teua veu és important per aconseguir allò que els nostres xiquets i joves necessiten. 💜
Vine i participa! El futur de l’educació és cosa de tots i totes!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies