Estimades families, vos convidem a tots i totes a participar del berenar popular i assemblea oberta el pròxim dimarts a les 17.30h a la plaça de Patraix.
Compartirem una vesprada on posarem en relleu les necessitats i mancances de les infraestructures educatives del barri. La teua veu és important per aconseguir allò que els nostres xiquets i joves necessiten. 💜
Vine i participa! El futur de l’educació és cosa de tots i totes!