EL JOANOT, RECONEGUT COM A CENTRE SOLIDARI PER SAVE THE CHILDREN

L’alumnat de 1r ESO va participar en una activitat organitzada per l’ONG Save the Children, amb ocasió del Dia del Llibre.

El Joanot porta ja 5 anys treballant amb esta entitat, amb la qual hem posat en marxa activitats de reforç educatiu i atenció psicològica. Estem molt orgullosos d’esta col·laboració!

La dita activitat va estar promoguda pel Departament de Castellà, i coordinada per la nostra companya, la professora Sandra Lago.

El resultat d’esta iniciativa va ser l’aportació de 350€ per a Save the Children, i un diploma de reconeixement per al nostre centre.

Enhorabona!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies