L’alumnat de 1r ESO va participar en una activitat organitzada per l’ONG Save the Children, amb ocasió del Dia del Llibre.
El Joanot porta ja 5 anys treballant amb esta entitat, amb la qual hem posat en marxa activitats de reforç educatiu i atenció psicològica. Estem molt orgullosos d’esta col·laboració!
La dita activitat va estar promoguda pel Departament de Castellà, i coordinada per la nostra companya, la professora Sandra Lago.
El resultat d’esta iniciativa va ser l’aportació de 350€ per a Save the Children, i un diploma de reconeixement per al nostre centre.
Enhorabona!