Inici de curs 23-24

Estimades famílies,

Iniciem amb la il·lusió de sempre un nou curs escolar.

En els pròxims dies us informarem del dia i horari de l’acollida a l’alumnat de l@s tutor@s i el lliurament dels llibres del programa Xarxa Llibres.

Durant aquests dies hem rebut moltes peticions vostres perquè aclarirem algunes informacions. Per a la vostra tranquil·litat volem informar-vos que:

-La informació publicada en Web Família relativa als grups, tutor@s i assignatures del curs 23-24 NO ÉS DEFINITIVA, encara estem treballant en aixó i podem haver canvis.

-A més a més, les famílies de 1r ESO no podeu visualitzar als vostres fills i filles en Web Família perquè aquesta opció encara no està  activada. No hi cap problema, en els pròxims dies rebreu un correo amb l’activació.

-En començar les classes s’obrirà un període per a la sol·licitud de canvi de grup i assignatures optatives, on s’haurà de motivar i argumentar la petició.

-En aquests moments no podem atendre les vostres sol·licituds perquè estem treballant per a preparar el nou curs.

Romaneu atents a la pàgina web del centre i la Web Familia perquè publicarem més informació.

Gràcies per la vostra col·laboració.

L’equip directiu del IES Joanot Martorell.