L’IES JOAN COROMINES A LA XVII FIRA D’FP

Dijous 28 d'abril, a la pista adjunta del Pavelló Poliesportiu de Benicarló i no a la Plaça Constitució davant la previsió de pluges, va tindre lloc la XVII Fira Intercomarcal d'Oferta Formativa on van participar tots els instituts de Formació Professional de les nostres comarques i també l'IES Joan Coromines, aquest any amb una paradeta més ja que s'ha incrementat el nombre de famílies professionals del centre, que eren Informàtica i Administració amb la família d'Activitats Físiques i Esportives.

L'objectiu d'aquesta fira és permetre a tothom, especialment a l'alumnat que ha d'escollir itineraris educatius, informar-se sobre l'oferta de cicles d'FP que s'imparteixen als centres de casa nostra, els requisits, les vies d'accés als diversos cicles, els terminis d'inscripció, així com les sortides laborals de cada especialitat.

La jornada es va desenvolupar en un ambient lúdic i festiu i segur que molt profitós per a qui necessitava tindre una visió general de l'oferta de cicles d'FP prop de casa.

Podeu trobar tota aquesta informació a la secció d'FP del nostre web.