PRIMERA SESSIÓ DE CARTOGRAFIA IMMEDIATA

En aquesta jornada hem iniciat el projecte anomenat "Cartografia immediata" emmarcat dins la iniciativa "Resistències artístiques" conduït per l'artista Agustín Serisuelo, coordinat pel departament d'Arts Visuals i amb la participació de professorat de diferents matèries que ha decidit implicar-se per a fer-ho possible.

En la primera sessió, els grups 4ESOA, 4ESOB, 4PR4 i 3PMAR han començat les activitats desprès d'una breu introducció on s'ha explicat el propòsit, metodologia de treball i s'han mostrat exemples d'obres d'artistes que confeccionen mapes gens convencionals.

Primer, alumnat i professorat, han traçat el recorregut des de sa casa a l'institut en un mapa amb els carrers del poble. Després s'ha confeccionat un mapa conceptual on s'incloïen llocs de Benicarló importants per a l'alumnat, llocs de reunió, llocs on es practica esport, llocs d'esplai, etc... així com aquelles característiques bones i no tan bones de la ciutat de les quals en volien deixar constància.

Hem vist la nostra localitat des d'un altre punt de vista i amb mirada crítica. Han comptat totes les opinions "res està bé ni res malament" ens ha dit Agustín.

Hem xalat de valent! Gràcies per l'esforç i enhorabona a tots i totes!