Premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria de la Comunitat Valenciana

Aquesta setmana han eixit els premis extraordinaris al rendiment acadèmic en Educació Secundaria Obligatòria de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Ens alegrem moltíssim per les 3 alumnes del nostre centre l'IES Jaume I que han entrat en aquest premi corresponent al curs 2019/20.

WhatsApp Image 2020-10-29 at 17.37.31

- Andrea Gonzalez García

- Carmen Ortega Bertomeu

- Ana Vidal Insa

L'alumnat premiat rebrà un diploma a l'excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, que serà entregat en un acte acadèmic organitzat a l'efecte. A més, l'obtenció del premi extraordinari d'Educació Secundària Obligatòria per part d'un alumne o alumna es farà constar en el seu historial acadèmic i en el seu expedient acadèmic mitjançant una diligència específica, que haurà d'emplenar el centre docent on l'alumne o alumna haja finalitzat l'etapa.

Davant de la situació de crisi ocasionada per la Covid-19 (DOGV 8807, 08.05.2020), va establir, entre altres, l'adaptació dels criteris d'avaluació i els criteris per a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria. En aplicació de la dita resolució pels equips docents, i malgrat la situació excepcional i sobrevinguda ocasionada per la Covid-19 a final del curs 2019-2020, l'alumnat ha fet un esforç extraordinari, que s'ha reflectit en els resultats acadèmics i conseqüentment en el nombre de persones premiades.

Enhorabona a les alumnes i a les seues famílies!!!