AMPA

Què és l’AMPA?

L’Associació està formada per pares i mares que, conscients de la importancia de ser co-protagonistes en la formació dels seus fills i filles, col·laboren i participen en millorar el funcionament del centre.

Característiques d’indentitat

• Donar a conéixer, als òrgans directius del centre, les inquietuds dels pares i mares sobre la formació acadèmica i humana dels nostres fills i filles.

• Afavorir més comunicació entre les famílies i els centres educatius.

• Representar els pares i mares en el màxim òrgan decisori del centre docent: el Consell Escolar.

• Obrir espais de reflexió i decisions consensuades mitjançant les assemblees i reunions que es convoquen.

• Reforçar la col-laboració i la cooperació entre la família i l’IES, per millorar l’eficàcia de les accions educatives i fomentar i millorar el clima de confianza mútua.

• Fomentar activitats culturals, potenciant la participació.

• Fomentar grups de debat entre el centre educatiu i les famílies: conferències, i activitats amb relació a aspectes educatius, actituds familiars, actituds escolars i pautes d’actuació.

• Col-laborar econòmicament en la realització d’activitats del centre que són de per si deficitàries.

• Contribuir, quan faça falta, en la millora de l’equipament de I’IES.

Amb què comptem?

• Amb la legislació vigent que ens ampara i protegeix.

• Amb la direcció del centre educatiu que ens ofereix suport.

• Amb els recursos econòmics de les quotes i subvencions de Conselleria.

• Amb l’afiliació de la immensa majoria de pares i mares de I’IES.

Actuacions destacades als darrers cursos:

• Col.laborar en l’acte de lliurament d’orles de fi de curs.

• Organitzar xerrades.

• Finançament documentalista per organitzar ilibres biblioteca.

• Ajuda per a les orles dels associats (4 ESO)

• Finançament dels premis literaris.

Proposta d’activitats per al curs

• Dotació de Ilibres de lectura per a la biblioteca.

• Finançament de les orles de 4 ESO deis associats.

I d’altres… que els pares i les mares poden suggerir.

Reflexions

La proposta d’activitats és oberta. L’únic límit és l’interés dels pares i mares. Els temes al voltant de la salut, l’educació, la formació, l’esport…

Quants més pares i mares participen més ens enriquirem tots.

Com posar-se en contacte amb l’AMPA?

El primer dijous de cada mes a les 19:00 h. en el Centre i a través de la bústia existent en el hall.