Acreditació Erasmus+ 2021-2027

KA120-VET-095993

El nostre centre és ja un centre ERASMUS. Tenim l’acreditació ERASMUS concedida fins el 2027.

L’acreditació Erasmus és una eina per a les organitzacions d’educació i formació professionals que es volen obrir a l’intercanvi i la cooperació internacional.

La concessió de l’acreditació Erasmus confirma que el centre ha establert un pla per executar activitats de mobilitat d’alta qualitat. Aquest pla s’anomena PLA ERASMUS.

Els objectius d’aquest pla són:

• Impulsar la internacionalització del nostre centre, oferint a l’alumnat i professorat d’FP, la possibilitat de formar-se i millorar les seues competències en entorns laborals i educatius d’altres països.
  • Consolidar relacions cooperatives i planificar nous projectes tant KA1 com KA2, que ens permeta ampliar la nostra xarxa de contactes amb futurs socis.
  • Millorar la qualitat de la formació que oferim al nostre alumnat, així com aplicar metodologies innovadores observades en altres contextos educatius i laborals europeus al nostre centre educatiu.
  • Fomentar la participació del professorat i alumnat en projectes e-Twinning com a  metodología que permita obrer l’aula al exterior i al mateix temps millorar les competències lingüístiques.
  • Adquirir competències personals, professionals i socials dins del marc de la Unió Europea.
  • Aumentar les oportunitats d’accedir al mercat laboral de l’alumnat amb escasa experiència i  motivar-los per a seguir estudiant en nivells educatius superiors.

Accions curs 2022-23

KA121-VET-000057744

This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.”)